Wyciąg z regulaminu dotyczący postępowania reklamacyjnego:
- Towary objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Zasady gwarancji określa dokument gwarancyjny (może to być dokument zakupu) lub opis na stronie internetowej.
- Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie (akcesoria, instrukcje, itp.). Do towaru należy dołączyć kopię dokumentu zakupu, który jest podstawą reklamacji, opis problemu lub skorzystać z formularza reklamacji – załącznik nr 2 i odesłać na adres Firma Handlowa Ula-Med Joanna Michalec, 71-496 Szczecin, ul. Urocza 33.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Termin ten może zostać przedłużony przez samego gwaranta o okres 30 dni.
- Decyzja o przedmiocie reklamacji zostanie przesłana klientowi na wskazany przez niego adres elektroniczny w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji klient o odmowie zostanie poinformowany elektronicznie na adres wskazany w formularzu zamówienia.
Reklamacje należy składać na adres:
Firma Handlowa ULA-MED Joanna Michalec ul. Thugutta 6a/17, 71-693 Szczecin
Adres e-mail: ulamed.sklep@o2.pl
Numer telefonu: 694 944 437
Towar prosimy wysyłać na adres:
Firma Handlowa ULA-MED Joanna Michalec ul. Urocza 33, 71-496 Szczecin
Formularz reklamacyjny w formie PDF: